Wat doet de federale, Vlaamse overheid voor u als ondernemer? En de provincie? CD&V Berlare organiseert online info- en vragensessie over de coronasteunmaatregelen

De coronacrisis raakt iedereen. Niemand die er niet mee te maken krijgt en dat geldt zeker voor onze ondernemers. Samen met 5 lokale ondernemers organiseert CD&V Berlare een online info- en vragensessie waarin de huidige (Oost-)Vlaamse en federale coronasteunmaatregelen worden toegelicht. Parlementsleden Leen Dierick, Robrecht Bothuyne en gedeputeerde Leentje Grillaert leggen elk voor hun niveau de steunmaatregelen uit en staan klaar om uw vragen te beantwoorden.

Via deze digitale sessie, die zal doorgaan via het platform Teams, willen we de ondernemers van Berlare, Overmere en Uitbergen wegwijs maken in de waaier aan steunmaatregelen die er vandaag bestaan.  Onze lokale ondernemers verliezen momenteel heel wat inkomsten. We willen hen dan ook een hart onder de riem steken.

Op het einde van de sessie wordt er voldoende ruimte voorzien voor vragen en kan de dialoog aangegaan worden met de bovenlokale mandatarissen.

De digitale info- en vragensessie vindt plaats op vrijdag 18 december van 18.15 tot 19.15 uur. Inschrijven kan via mail naar Pieterdhauwer@gmail.com . Na inschrijving ontvangt de deelnemer een bevestiging samen met de link naar de Teams-
vergadering.

Wij hopen de ondernemers van Berlare, Overmere en Uitbergen hun interesse hiervoor te wekken

Ondernemers Stijn Van Steendam, Jan Pieters, Inge Van Kerckhove, Ellen Sergaent en Hilde D’heer